Гарантія

Шановні покупці!

Все обладнання, яке ми продаємо, офіційно завезено в Україну і має всі необхідні сертифікати якості. Наші фахівці готові докласти максимум зусиль, щоб вирішити будь-яку ситуацію, пов'язану з несправністю обладнання HENDI, як протягом гарантійного терміну, так і в післягарантійний період експлуатації. Ви завжди можете розраховувати на якісну консультаційну і сервісну підтримку.

На все наше обладнання надана гарантія 12 місяців з дня його покупки або з дня його запуску, якщо він здійснювався нашими фахівцями.

Гарантійні зобов'язання з нашого боку підтверджуються гарантійним талоном і відвантажувальної накладної, яку Ви отримуєте за фактом відвантаження. Основними документами, що дає Вам право на гарантійне обслуговування, є гарантійний талон і акт виконаних робіт.

Гарантійний ремонт здійснюється:

  • в майстерні уповноваженого Сервісного центру за адресою м.Київ, пр. Леся Курбаса 2Г. Доставка обладнання в сервісний центр здійснюється силами Покупця та або за його рахунок.
  • виклик фахівця сервісної служби по Києву та обласним центрам України безкоштовно, при гарантійному випадку.

Устаткування приймається в ремонт виключно в чистому вигляді!

Під гарантійним обслуговуванням розуміється зобов'язання нас як Продавця перед Покупцем за безкоштовним відновленню працездатності обладнання для усунення дефектів несправностей, не пов'язаних з порушенням Покупцем правил зберігання, монтажу, введення в експлуатацію обладнання.

Умови гарантійного обслуговування не передбачають проведення технічного обслуговування і профілактичних робіт (огляд, чищення, змащення, регулювання й настроювання тощо). Такі роботи можуть бути виконані Продавцем для Покупця, при цьому вартість і терміни виконання робіт будуть передбачені відповідною угодою.

Гарантійні зобов'язання НЕ поширюються у разі:

  • Невідповідності державним технічним стандартам і нормам параметрів живлячих електромереж, електропроводки, водопостачання.
  • Відсутності перевірки на наявність зв'язку між заземлювачем і заземленими елементами обладнання
  • Порушення покупцем вимог до монтажу та підключення обладнання, викладених в технічній документації на виріб
  • Порушення умов експлуатації та обслуговування обладнання, викладених у Паспорті на виріб або помилкових дій покупця або третіх осіб
  • Стороннього втручання або виконання ремонту не уповноваженою на те сервісним центром
  • Неправильної транспортування, пошкодження допомогою удару або падіння.